Anonim

Imej: harry how / getty images

Atlet Olimpik melakukan prestasi fizikal yang selebihnya kita hampir tidak dapat difahami. Tetapi adakah khabar angin benar? Adakah Olympians sebenarnya … manusia ?

Runner Emma Coburn sedang bersiap untuk bersaing dalam steeplechase sejauh 3,000 meter, sebuah acara di mana para pesaing mesti membersihkan rintangan dan poket air.

Bunyi seperti sesuatu yang anda ingin mengikat rambut anda, kan?

Malangnya, Coburn melakukan apa yang berambut panjang di antara kita pastinya sudah puluhan kali - dia terlupa dasi rambut sial.

LIHAT JUGA: Orang ramai kehilangan fikiran mereka atas pasangan Olimpik yang paling berjaya di dunia

Nasib baik, Olympian lain ada di sana untuk menyelamatkan hari itu. Pemenang runner dan man bun Evan Jager mempunyai dasi rambut tambahan, yang dia dengan senang dipinjamkan kepada Coburn sebelum perlumbaan bermula.

Sebelum pemanasan untuk akhir saya, saya tidak dapat mencari tali leher.Nasib baik, @EvanJager ada di sana dan datang dengan satu untuk saya. #kisah benar

- emma coburn (@mmajcoburn) 17 Ogos 2016

Coburn terus memenangi gangsa.

Imej: gambar ian walton / getty

Untuk jumlah yang mengejutkan pengguna Twitter yang tertanya-tanya, ya - Coburn kembali mengikat tali leher kepada Jager, yang kemudiannya memakainya untuk bersaing di menara lorong sejauh 3,000 meter.

Dia mengambil perak.

Imej: cameron spencer / Getty Images

Begitu juga dengan tali rambut bertuah di Sukan Olimpik? Kami fikir Coburn kata yang terbaik.

😂😂😂 mesti simpan rambut ini selamat. Ia bukan kerja keras dalam latihan dan tahun penyediaan, ia adalah tali dada. http://t.co/7XjfP24cOA

- emma coburn (@mmajcoburn) 18 Ogos 2016

Rambut siapa yang akan dipegangnya semula? Tinggal.