Anonim

Imej: bellahadid / instagram

Terbitan September edisi Amerika Vogue biasanya dianggap sebagai isu paling penting dalam tahun ini. Kami tidak pasti sama ada ia juga terpakai kepada Vogue Paris, namun isu 2016 September pasti akan menjadi yang besar.

Model berusia 19 tahun Bella Hadid menimbulkan bogel untuk majalah itu dalam menyokong Free The Nipple.

LIHAT JUGA: Esai Kim Kardashian tentang mengapa dia bukan seorang feminis tidak masuk akal

Sampul itu akan menampilkan Hadid dan Victoria Secret Angel Taylor Hill yang kelihatan luar biasa sengit. Bolehkah anda mengatakan #cheekbones?

Foto yang disiarkan oleh Vogue Paris (@vogueparis) pada

Hadid mengusik pengikutnya Instagram dengan beberapa gambar oleh jurugambar Mert Alas & Marcus Piggott yang akan muncul di dalam isu itu.

Gambar yang disiarkan oleh Bella Hadid (@bellahadid) pada

Gambar yang disiarkan oleh Bella Hadid (@bellahadid) pada

Hadid menggunakan beberapa grafik dengan hati-hati untuk menyimpan satu foto PG apabila berkongsi dalam talian.

ออก # Freeingthenipple for our French Vogue cover with my brothers @mertalas & @macpiggott Thank you for opening my eyes to a new art form I love You! Terima kasih atas peluang dan pengalaman @emmanuellealt @vogueparis dan semua orang untuk sokongan #LoveYourBody anda

Gambar yang disiarkan oleh Bella Hadid (@bellahadid) pada

Dalam kapsyen itu, dia memberikan sedikit pemahaman tentang mengapa dia memilih untuk menimbulkan bogel.

"Undian # Freeingthenipple untuk cover Vogue Perancis kami," tulis Hadid. "Terima kasih atas peluang dan pengalaman @emueluellealt @vogueparis dan semua orang untuk sokongan anda #LoveYourBody 만."

Haspeg #freethenipple menyerang dasar penapisan Instagram yang sering menargetkan wanita. Hashtag adalah sebahagian daripada kempen The Free Nipple yang melawan kesamaan jantina dengan membantah wanita yang menentang seksual.

Isu ini akan melanda Perancis pada 24 Ogos.