Anonim

Imej: Brittany Herbert / Mashable

Google Duo, aplikasi panggilan video baru yang dilancarkan baru-baru ini, Google akan mendapat pilihan untuk membuat panggilan audio sahaja tidak lama lagi.

Berita ini datang daripada ketua produk Google untuk komunikasi Amit Fulay (yang dilihat oleh Polis Android), yang mengesahkannya dalam ulasan pada halaman Google Plusnya.

LIHAT JUGA: Kenapa Google mencipta Duo, klon FaceTime yang cemerlang

Pengumuman Fulay adalah singkat seperti yang mereka datang - "akan datang tidak lama lagi" adalah semua yang dia tulis - tetapi ia merupakan tambahan penting kepada aplikasi yang bersedia untuk (sebahagian besarnya) menggantikan Hangouts, yang seterusnya akan menjadi perkhidmatan yang berorientasikan perusahaan.

Kepada banyak pengguna (anda boleh menilai walaupun dengan komen pada siaran Fulay), nampaknya terlalu baik granulasi mempunyai aplikasi berasingan untuk panggilan video dan audio, kerana kedua-duanya begitu serupa.Selain itu, dalam kawasan sambungan yang lemah, panggilan video mungkin terlalu berombak, jadi hanya membuat panggilan audio-hanya pilihan yang lebih baik.

Perlu diingat bahawa Duo pada masa ini secara automatik memutar panggilan video ke dalam panggilan audio sahaja apabila sambungan itu buruk, tetapi tidak ada pilihan untuk memulakan panggilan audio terus dari pergi.